דנה ויס - בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות.

דנה ויס - בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות.. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: דנה ויס מגיעה להרצות ביד לבנים, חברת הכנסת עליזה לביא מגיעה להרצות על הבר וההצגה משהו טוב בכיכובה של ליה קניג מגיעה למשכן, כל פעילויות השבוע ברעננה. ויס נולדה, גדלה והתחנכה בוינדזור שבבריטניה ובירושלים. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות.

ויס נולדה, גדלה והתחנכה בוינדזור שבבריטניה ובירושלים. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס:

דנה ויס מפרסמת בחדשות סוף השבוע @danawt ... - Mivzak_Fun
דנה ויס מפרסמת בחדשות סוף השבוע @danawt ... - Mivzak_Fun from www.mivzaklive.com
משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. מדהים איך דנה ויס גרמה ל50+ תגובות תוך 3 דקות. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012.

אביה דוד נולד בארץ ואימהּ רבקה נולדה בממלכה המאוחדת.

חברת חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס, הפרשנית המדינית של חברת החדשות ומגישת חדשות סוף השבוע, הודיעו כי בכוונתן להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. דנה ויס ומרדכי גילת הם לא היחידים שנכשלו במבחן הזה באופן אישי, וגם כלי התקשורת המעסיקים אותם כבר לא טורחים להציג אפילו מראית עין של אובייקטיביות. שוב פעם דנה ויס משקרת ומביאה הפוך ממה שבדיוק הצהירו במסיבת עיתונאים? Comment must not exceed 1000 characters. Channel 2 news chief political analyst, anchor saturday night. פדיחה של דנה וייס שכחה את שם עמיתתה לעבודה. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. המשמעות האמיתית של פמיניזם היא לתת חופש בחירה לבן/בת הזוג. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. בעודה משבחת את ערכיה של קמלה האריס, ביטלה את כל הנשים האחרות שעובדות בבית הלבן, או כמו שהיא מכנה אותן ברביות על עקבים. בעת צילום הסרטון אמרה ויס על נתניהו הבן ״איזה אפס הילד קקות הזה״.

שימו לב לתגובות באינסטגרם למשל לעניין האבטחה של דנה ויס. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: בעודה משבחת את ערכיה של קמלה האריס, ביטלה את כל הנשים האחרות שעובדות בבית הלבן, או כמו שהיא מכנה אותן ברביות על עקבים. 27 ответов 5 ретвитов 137 отметок «нравится». האפס הילד האוט., סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות.

דנה ויס: "גבי גזית התעקש לנשק על הפה"
דנה ויס: "גבי גזית התעקש לנשק על הפה" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
מדהים איך דנה ויס גרמה ל50+ תגובות תוך 3 דקות. שוב פעם דנה ויס משקרת ומביאה הפוך ממה שבדיוק הצהירו במסיבת עיתונאים? משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. אביה דוד נולד בארץ ואימהּ רבקה נולדה בממלכה המאוחדת. 12.721 lượt thích · 187 người đang nói về điều này. 1 year ago1 year ago. בעת צילום הסרטון אמרה ויס על נתניהו הבן ״איזה אפס הילד קקות הזה״. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012.

בעת צילום הסרטון אמרה ויס על נתניהו הבן ״איזה אפס הילד קקות הזה״.

השדרן מאיחוד האמירויות, שהוטרד אתמול על ידי עיתונאית חדשות 12, דנה ויס, בעת שהיה בשידור חי במהלך סיקור חתימת ההסכמים בין ישראל לבין מדינתו, התייחס היום. ויס גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי בעקבות הגעתו באיחור למטוס ראש הממשלה. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. מדהים איך דנה ויס גרמה ל50+ תגובות תוך 3 דקות. שוב פעם דנה ויס משקרת ומביאה הפוך ממה שבדיוק הצהירו במסיבת עיתונאים? אביה דוד נולד בארץ ואימהּ רבקה נולדה בממלכה המאוחדת. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. חברת חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס, הפרשנית המדינית של חברת החדשות ומגישת חדשות סוף השבוע, הודיעו כי בכוונתן להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו. יונית לוי, דני קושמרו, דנה ויס, גיא פלג, עמית סגל, קרן מרציאנו, רוני דניאל ושאר עיתונאי חברת החדשות יקיימו ראיונות עומק, עימותים ופאנלים וישתפו את הקהל בסיפורים ובגילויים עיתונאיים אישיים מאחורי הקלעים. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפאק בארהב. ויס נמנעה מלהגיב ליאיר נתניהו בטוויטר על הציוץ המקורי, אולם הודיעה יחד עם חברת החדשות כי תתבע את בנו של ראש הממשלה.

שימו לב לתגובות באינסטגרם למשל לעניין האבטחה של דנה ויס. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי. המשמעות האמיתית של פמיניזם היא לתת חופש בחירה לבן/בת הזוג. מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1.

דנה ויס: "מישהו אמר לי, את עושה את זה בשביל רייטינג'''
דנה ויס: "מישהו אמר לי, את עושה את זה בשביל רייטינג''' from www.srugim.co.il
אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. דנה ויס ומרדכי גילת הם לא היחידים שנכשלו במבחן הזה באופן אישי, וגם כלי התקשורת המעסיקים אותם כבר לא טורחים להציג אפילו מראית עין של אובייקטיביות. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפאק בארהב. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס. המשמעות האמיתית של פמיניזם היא לתת חופש בחירה לבן/בת הזוג.

חברת חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס, הפרשנית המדינית של חברת החדשות ומגישת חדשות סוף השבוע, הודיעו כי בכוונתן להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דנה ויס והכתב מהאמירויות (צילום: המשמעות האמיתית של פמיניזם היא לתת חופש בחירה לבן/בת הזוג. מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. השדרן מאיחוד האמירויות, שהוטרד אתמול על ידי עיתונאית חדשות 12, דנה ויס, בעת שהיה בשידור חי במהלך סיקור חתימת ההסכמים בין ישראל לבין מדינתו, התייחס היום. חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו. פדיחה של דנה וייס שכחה את שם עמיתתה לעבודה. ויס גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי בעקבות הגעתו באיחור למטוס ראש הממשלה. דנה ויס (נולדה ב־1969) היא עיתונאית ישראלית. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס. התביעה של ויס וחדשות 12 מגיעה. בריאיון במהדורה ראשונה דנה ויס שמחה על שסוף סוף נכנסת לבית הלבן אישה אמיתית.

Post a Comment

0 Comments

close